Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Волошин С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бондарь Г. В. Пути улучшения непосредственных результатов лечения колоректального рака, осложненного прорастанием в мочевой пузырь [Електронний ресурс] / Г. В. Бондарь, С. Э. Золотухин, Прадо А. О. Понсе, В. В. Бережной, В. А. Пономаренко, С. П. Волошин // Архив клинической и экспериментальной медицины. - 2013. - Т. 22, № 1. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akiem_2013_22_1_22
| 2. |
Стахів Л. "Уроки серед природи" у світлі ідей педагога-гуманіста В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Л. Стахів, В. Стахів, С. Волошин // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 41. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_41_19
| 3. |
Терещенко Т. В. Зміст і напрями протидії корупції [Електронний ресурс] / Т. В. Терещенко, С. Д. Волошин // Університетські наукові записки. - 2013. - № 1. - С. 411-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2013_1_61
| 4. |
Федорців О. Є. Функція зовнішнього дихання у дітей з бронхіальною астмою [Електронний ресурс] / О. Є. Федорців, Н. А. Васильєва, С. Б. Волошин // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2014. - № 1. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appatg_2014_1_7
| 5. |
Леонов И. Г. Автокорреляционная обработка когерентных многочастотных сигналов [Електронний ресурс] / И. Г. Леонов, А. Е. Присяжный, С. В. Волошин // Системи обробки інформації. - 2006. - Вип. 4. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2006_4_19
| 6. |
Леонов И. Г. Неискажающая трансформация спектра многочастотного сигнала с целью устранения неоднозначностей при измерении дальности [Електронний ресурс] / И. Г. Леонов, А. Е. Присяжный, С. В. Волошин // Системи обробки інформації. - 2006. - Вип. 2. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2006_2_15
| 7. |
Стасіневич С. А. Удосконалення законодавчого забезпечення ціноутворення в Україні на сучасному етапі. [Електронний ресурс] / С. А. Стасіневич, С. В. Волошин // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2013. - Вип. 181(4). - С. 298-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2013_181(4)__50
| 8. |
Терещенко В. М. Підхід щодо побудови об’єктно-реляційної бази данних [Електронний ресурс] / В. М. Терещенко, С. Г. Волошин // Наукові записки НаУКМА. Комп'ютерні науки. - 2010. - Т. 112. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAkn_2010_112_17
| 9. |
Стахів Л. Застосування педагогічних інновацій в навчально-виховному процесі вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Стахів, В. Стахів, С. Волошин // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_10 Акцентовано увагу на важливості застосування педагогічних технологій в навчально-виховному процесі вищої школи, названо найбільш відомі з них. Запропоновано цікаві форми, методи та методичні прийоми, які доцільно використовувати в навчально-виховному процесі вищої школи. Підкреслено необхідність застосування педагогічних технологій майбутніми педагогами у своїй професійній діяльності з метою здійснення ефективності навчально-виховного процесу початкової школи.Акцентировано внимание на важности применения педагогических технологий в учебно-воспитательном процессе высшей школы. Изложены интересные формы, методы и методические приемы, которые целесообразно использовать в учебно-воспитательном процессе высшей школы. Подчеркнута необходимость использования будущими педагогами педагогических инноваций в своей будущей профессиональной деятельности с целью осуществления эффективного учебно-воспитательного процесса в начальной школе.The attention on the importance of the use of educational technology in the educational process of higher education; offered interesting forms, methods and teaching techniques that should be used in the educational process of high school, students can use their pedagogical skills in their future professional activity for the purpose of efficiency of educational process of primary school.
| 10. |
Поліщук В. М. Удосконалена методика конструктивно-технологічного розрахунку молоткової дробарки для лінії гранулювання деревної біомаси [Електронний ресурс] / В. М. Поліщук, С. Є. Тарасенко, С. М. Волошин // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Техніка та енергетика АПК. - 2012. - Вип. 170(1). - С. 305-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_tech_2012_170(1)__41
| 11. |
Волошин С. О. Аналіз технологій створення медичних інформаційних систем (продовження, початок у попередньому номері) [Електронний ресурс] / С. О. Волошин // Медична інформатика та інженерія. - 2009. - № 4. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2009_4_18 Проаналізовано проблеми побудови сучасних медичних інформаційних систем (МІС), а також існуючі системи українських розробників. Запропоновано оптимальну платформу для побудови національної української МІС, а також прототип та архітектуру, що враховують досвід світових розробників стандартів для медичної галузі, а саме HL7.Проаналізовано проблеми побудови сучасних медичних інформаційних систем (МІС), а також існуючі системи українських розробників. Проаналізовано та запропоновано найоптимальнішу платформу для побудови національної української МІС. Запропоновано прототип та архітектуру, які враховують досвід світових розробників стандартів для медичної галузі, а саме HL7 [1].
| 12. |
Карлов В. Д. Оптимальные обнаружители многочастотного сигнала со случайными неэнергетическими параметрами [Електронний ресурс] / В. Д. Карлов, И. Г. Леонов, С. В. Волошин, А. Е. Присяжный, Д. В. Максюта, М. Г. Иванец // Системи обробки інформації. - 2005. - Вип. 4. - С. 57-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2005_4_11 На основе теории статистических решений рассмотрена возможность обнаружения многочастотного сигнала. Приведены оптимальные алгоритмы обработки и структурные схемы обнаружителей сигнала со случайными неэнергетическими параметрами.
| 13. |
Федорців О. Є. Оцінка функціонального стану серцево-судинної системи в дітей із бронхіальною астмою [Електронний ресурс] / О. Є. Федорців, С. Б. Волошин // Перинатология и педиатрия. - 2014. - № 2. - С. 113-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/perynatology_2014_2_29 Мета роботи - оцінити функціональний стан серцево-судинної системи в дітей із бронхіальною астмою (БА) за даними електрокардіографії. Під спостереженням на стаціонарному лікуванні в пульмонологічному відділенні КУТОР Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні знаходився 51 хворий із БА протягом 2012 - 2013 рр. Верифікацію діагнозу БА проведено відповідно до наказу МОЗ України від 08.10.2013 р. № 848. Стан серцево-судинної системи вивчено за даними електрокардіографії. Оцінку проведено за формою зубця P, комплексу QRS, зміщення інтервалу ST, характеристик зубця T. Функцію зовнішнього дихання досліджено за допомогою методу спірографії на апараті Spirotab III S/N 304662. Тип порушень зовнішнього дихання оцінено на підставі показників життєвої ємності легень, форсованої життєвої ємності легень, об'єму форсованого видиху за 1-шу секунду (ОФВ1) та індексу Тіффно. У пацієнтів із БА у фазі загострення з високою частотою зафіксовано зміни на електрокардіограмі (96,1 %), серед яких переважно зміни гіпоксичного характеру (80,4 %), порушення провідності (39,2 %), ознаки перевантаження правих відділів серця (33,3 %). Висновки: існує залежність між ступенем порушення функції зовнішнього дихання і частотою електрокардіографічних змін гіпоксичного характеру, що діагностуються під час загострення та узгоджуються з наростанням тяжкості перебігу БА.
| 14. |
Шелестов А. Ю. Информационная система агромониторинга на основе геопространственных данных [Електронний ресурс] / А. Ю. Шелестов, А. Н. Кравченко, С. В. Скакун, С. В. Волошин, Н. Н. Куссуль // Кибернетика и системный анализ. - 2013. - Т. 49, № 1. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2013_49_1_16 Розглянуто розподілену систему агромоніторингу, створену в Україні для користувачів рівня міністерства і окремого фермерського господарства. Моніторинг грунтується на супутникових даних і продуктах середньої та високороздільної здатності. Система включає геопортал з web-інтерфейсом, а також спрощену настільну версію, що базується на використанні ГІС-системи з розширеними функціональними можливостями автоматичного завантаження супутникових даних і бізнес-аналітики. Систему побудовано на базі програмного забезпечення з відкритим кодом, що задовольняє стандартам OGC для обміну геопросторовою інформацією.
| 15. |
Волошин С. Особливості морального виховання учнів старшого шкільного віку [Електронний ресурс] / С. Волошин // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_22 Зроблено теоретичний аналіз проблеми морального виховання (МВ) старшокласників як особливої вікової категорії, для якої характерною є підвищена чутливість до змін культурно-ідеологічних орієнтацій суспільства. Акцентовано увагу на тому, що серед провідних завдань МВ є формування в школярів громадянської відповідальності, активної життєвої позиції, наголошено, що завдання вчителя полягає у створенні позитивних моральних відносин в процесі виховання, за яких дитина переживала б задоволення від своїх вчинків. Підкреслено, що вся система методів МВ, які застосовуються в старших класах школи, має бути спрямована на розвиток самосвідомості, самовиховання і самовдосконалення. Суттєвим є перехід знань моральних норм суспільства у внутрішні стійкі компоненти свідомості особистості, (їх інтеріоризація), і в той же час екстеріоризація в діяльнісному компоненті. Зазначено, що перспективними є подальші дослідження щодо особливостей МВ старшокласників за умов школи-інтернату.Сделан теоретический анализ проблемы нравственного воспитания (НВ) старшеклассников как особой возрастной категории, для которой характерна повышенная чувствительность к изменениям культурно-идеологических ориентаций общества. Акцентировано внимание на том, что ведущей задачей НВ является формирование у школьников гражданской ответственности, активной жизненной позиции, отмечено, что задача учителя заключается в создании позитивных нравственных отношений в процессе воспитания, при которых ребенок переживал бы удовольствие от своих поступков. Подчеркнуто, что вся система методов МВ, применяемых в старших классах школы, должна быть направлена на развитие самосознания, самовоспитания и самосовершенствования. Существенным является переход знаний нравственных норм общества во внутренние устойчивые компоненты сознания личности, (их интериоризация), и в то же время экстериоризация в деятельностном компоненте. Указано, что перспективными являются дальнейшие исследования особенностей НВ старшеклассников в условиях школы-интерната.The paper analyzes the features of modern moral education pupils. It is emphasized that today among the leading problems of moral education takes on particular importance of civic responsibility in students, active life position, as the main moral quality. And emphasizes that task of teachers is to create such moral relationship in which the child would have the pleasure of experiencing what it our actions, their behavior brings joy to people, do good to them.
| 16. |
Волошин С. До проблеми духовно-морального розвитку особистості [Електронний ресурс] / С. Волошин // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_36 Приділено увагу психолого-педагогічному аналізу духовно-морального розвитку особистості. Охарактеризовано, що сьогодні нагальною потребою стало відродження забутих національних традицій, залучення церкви до народної освіти, оскільки саме християнські ідеали забезпечать гармонійний розвиток у світогляді особистісного, національного та загальнолюдського.
| 17. |
Волошин М. М. The system of power consuming monitoring and management [Електронний ресурс] / М. М. Волошин, С. М. Волошин // Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. Технічні науки. - 2015. - Вип. 23. - С. 162-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZnpPdatut_2015_23_17
| 18. |
Банадига Н. В. Генетичні маркери, що визначають виникнення та перебіг бронхіальної астми у дітей [Електронний ресурс] / Н. В. Банадига, С. Б. Волошин // Современная педиатрия. - 2016. - № 2. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2016_2_20 Мета роботи - вивчити частоту асоціацій поліморфнихлокусів rs 1042713 (Arg16Gly) гена ADR<$E beta sub 2> у дітей із бронхіальною астмою (БА). Поглиблене клінічне обстеження із застосуванням спеціальних методів дослідження проведено 62 дітям, що страждають на БА. Встановлено обтяжений анамнез у 73,68 % пацієнтів. У ранньому віці БА маніфестувала у 18 (33,96 %), у дошкільному - у 17 (32,08 %), у молодшому шкільному - у 18 (33,96 %) дітей. Ранній дебют хвороби асоціюється з генотипом Arg16Gly, натомість пізня маніфестація спостерігалась у дітей переважно з генотипом Gly16Gly. Здебільшого родинне успадкування притаманне по материнській лінії, незалежно від тяжкості БА. Аналізуючи частоту випадків обтяженого родинного анамнезу та діагностований генотип, з'ясовано, що за обох видів спадковості (материнської та батьківської) домінував генотип Arg16Gly. Встановлено, що у дівчаток БА частіше асоціюється з генотипом Gly16Gly (56,52 %) і Arg16Gly (39,13 %), у хлопчиків - із генотипом Arg16Gly (53,84 %) і меншою мірою з Gly16Gly (38,89 %). Генотип Arg16Arg виявлено у поодиноких пацієнтів і в разі інтермітуючого перебігу хвороби. У випадку алергеніндукованого та вірусіндукованого фенотипу найчастіше діагностовано генотип Arg16Gly. Інтермітуючий перебіг захворювання асоціюється з двома генотипами - Arg16Gly (47,37 %) і Gly16Gly (42,11 %). Персистуючий легкий перебіг БА відповідав генотипу Gly16Gly (64,71 %), а середньотяжкий персистуючий - Arg16Gly (57,69 %). Добра бронхолітична відповідь спостерігалась у хворих із генотипами Arg16Gly та Gly16Gly. Пацієнти із генотипом Arg16Arg ADRP2 потребували застосування комбінованих препаратів для купірування нападу. Діагностовані відмінності алельного поліморфізму гена ADR<$E beta sub 2> у дітей із БА свідчать про генетично обумовлену залежність дебюту хвороби, тяжкість перебігу та чутливість <$E beta sub 2>-адренорецепторів до засобів невідкладної допомоги (<$E beta sub 2>-агоністів короткої дії).
| 19. |
Волошин С. Психолого-педагогічна робота з профілактики насильства над дітьми [Електронний ресурс] / С. Волошин // Молодь і ринок. - 2016. - № 5. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_5_7
| 20. |
Банадига Н. В. Роль фенотипових та генотипових ознак у перебігу бронхіальної астми у дітей [Електронний ресурс] / Н. В. Банадига, С. Б. Волошин // Современная педиатрия. - 2016. - № 4. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2016_4_13 Мета роботи - відстежити склад та ефективність невідкладної терапії у дітей із різними фенотипами бронхіальної астми (БА). За допомогою поглибленого клініко-інструментального обстеження проаналізовано поширеність окремих фенотипів і генотипові особливості 64 дітей віком від 5 до 18 років із БА, що перебували на стаціонарному лікуванні. Молекулярно-генетичні методи дослідження передбачали визначення поліморфізму Arg16Gly ADR<$Ebeta sub 2>-рецепторів. Встановлено, що серед обстежених пацієнтів переважав фенотип алергеніндукованої БА (у 50,00 % осіб), у 15,63 % - вірусіндукованої, у 4,69 % - БА фізичного навантаження. У 4,69 % пацієнтів БА була асоційована з ожирінням. У кожного четвертого хворого (25,00 %) визначався змішаний фенотип. Проведений аналіз складу невідкладної терапії у дітей із різними фенотипами засвідчив, що незалежно від фенотипових особливостей, препаратом вибору був сальбутамол. Аналіз генотипових особливостей поліморфізму Arg16Gly ADR<$Ebeta sub 2>-рецепторів показав, що у пацієнтів із персистуючим перебігом, у яких напади купірувались сальбутамолом, переважав Arg16Gly генотип (у 60,00 % осіб), а у випадку ефективності комбінованого препарату іпратропію бромід/фенотеролу у хворих частіше зустрічався генотип Gly16Gly (66,67 %). Порівняння складу невідкладної терапії загострення БА залежно від тяжкості перебігу та фенотипу, а також особливостей генотипу поліморфізму Arg16Gly ADR<$Ebeta sub 2>-рецепторів, показало, що у пацієнтів із генотипом Gly16Gly ADR<$Ebeta sub 2>-рецепторів відбувається швидке виснаження чутливості <$Ebeta sub 2>-рецепторів до <$Ebeta sub 2>-агоністів швидкої дії.
| | |
|
|